Facebookpagina Human Concern Twitteraccount Human Concern Youtubekanaal Human Concern Instagramaccount Human Concern Google Plus Human Concern LinkedIn Human Concern
Scroll naar boven

Wachttijd behandelingen

Wachttijd behandelingen



Actuele informatie over de wachttijden geven is erg lastig. Binnen Human Concern leveren wij ‘zorg op maat’ aan onze cliënten, waardoor we nooit met 100 procent zekerheid kunnen zeggen wat de exacte wachttijd tot intake is. Na de intake is er geen wachttijd meer, binnen 2 weken volgt er het MDO en krijg je je behandeladvies teruggekoppeld. Bij een positief advies is het mogelijk om zonder verdere wachttijd met je behandeling te beginnen d.m.v. de Startgroep. De wachttijden tot intake die je hier op de site vindt worden met grote zorg vastgesteld en tweewekelijks geüpdatet.

Dit is de gemiddeld gerealiseerde wachttijd van de laatste twee maanden:

Locatie: Amsterdam
Gemiddelde wachttijd intake: 2 weken 

Locatie: Bilthoven
Gemiddelde wachttijd intake: 2 weken 

Locatie: Den Haag
Gemiddelde wachttijd intake: 2 weken

Locatie: Zwolle
Gemiddelde wachttijd intake: 20 weken 

Locatie: Tilburg
Gemiddelde wachttijd intake: 3 weken 

Dit is de verwachte wachttijd voor de komende twee maanden:

Locatie: Amsterdam
Gemiddelde wachttijd intake: 4 weken 

Locatie: Bilthoven
Gemiddelde wachttijd intake: 8 weken 

Locatie: Den Haag
Gemiddelde wachttijd intake: 4 weken

Locatie: Zwolle

Gemiddelde wachttijd intake: 4 weken 

Locatie: Tilburg
Gemiddelde wachttijd intake: 4 weken 

Zodra je aanmelddossier compleet is (zie hiervoor de aanmeldprocedure op de website), nemen we je aanmelding in behandeling, dit is ook het moment dat je op de wachtlijst voor intake komt te staan. Houd er rekening mee dat de wachttijden voor de intake zoals die hierboven staan vermeld anders kunnen zijn op het moment dat je jouw aanmelddossier compleet hebt aangeleverd.

De groepsbehandeling (Startgroep) is de start van zowel de ambulante behandeling als de klinische boost-behandeling Be-LeeF!

Wachtlijstbemiddeling

Wanneer je de wachttijd bij Human Concern te lang vindt, dan kun je altijd contact opnemen met jouw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Jouw zorgverzekeraar kan je ondersteunen in het zoeken naar een andere zorgaanbieder, zodat je binnen vier weken vanaf het eerste contact met een zorgaanbieder een intake gesprek krijgt, en dat binnen tien weken vanaf de intake de behandeling is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).

Bekijk de verschillende behandeltrajecten, hoe je je kunt aanmelden, of ga direct naar aanmelden voor een behandeling.
Bekijk ook eens de handout: Tips voor de persoon zelf.

Deel deze pagina

Contactgegevens & Vestigingen

Human Concern

T 020 - 610 6224
F 084 - 836 27 59
E info@humanconcern.nl

Amsterdam

  Baden Powellweg 305 M
  1069 LH Amsterdam
T 020 – 610 6224
F 084 - 836 2759
E info@humanconcern.nl

Bilthoven

  Rembrandtlaan 22-a
  3723 BJ Bilthoven
T 030 - 711 6125
F 084 - 836 2759
E info@humanconcern.nl

Tilburg

  Berglandweg 32
  5022JB Tilburg
T 013-2053005
F
E info@humanconcern.nl

Den Haag

  Emmapark 3
  2595 ES Den Haag
T 070 – 450 0494
F 084 - 836 2759
E info@humanconcern.nl

Zwolle

  Emmawijk 7
  8011 CM Zwolle
T 038 – 711 4018
F 038 – 711 4019
E officezwolle@humanconcern.nl