Facebookpagina Human Concern Twitteraccount Human Concern Youtubekanaal Human Concern Instagramaccount Human Concern Google Plus Human Concern LinkedIn Human Concern
Scroll naar boven

FAQ

Is er een wachttijd?

De wachttijden zijn afhankelijk van de vestiging waarvoor jij je aanmeldt en de behandeling die wordt geïndiceerd.
Zodra je je hebt aangemeld en je aanmelddossier (zie hiervoor de aanmeldprocedure op de website) compleet is, wordt je dossier gecheckt door de aanmeldcoördinator. Wanneer alles volledig is en de aanmeldcoördinator akkoord geeft voor de intake word je gebeld voor het plannen van de intake. Voor de check van de aanmeldcoördinator staat drie weken. Houd er rekening mee dat de wachttijden voor de intake zoals vermeld anders kunnen zijn op het moment dat jouw aanmelddossier compleet is. Omdat wij zorg op maat bieden, kan het moment van doorstroming (van Startgroep) naar ambulante behandeling verschillen per persoon en locatie.

Hier kun je de actuele wachttijden vinden.


Contactgegevens & Vestigingen

Human Concern

T 020 - 610 6224
F 084 - 836 27 59
E info@humanconcern.nl

Amsterdam

  Baden Powellweg 305 M
  1069 LH Amsterdam
T 020 – 610 6224
F 084 - 836 2759
E info@humanconcern.nl

Nijmegen (opening vierde kwartaal 2019)

  Sint Annastraat 125-127
  6524EM Nijmegen
T 020 – 610 6224
F ntb
E info@humanconcern.nl

Bilthoven

  Rembrandtlaan 22-a
  3723 BJ Bilthoven
T 030 - 711 6125
F 084 - 836 2759
E info@humanconcern.nl

Tilburg

  Berglandweg 32
  5022JB Tilburg
T 013-2053005
F 084-8362759
E info@humanconcern.nl

Den Haag

  Emmapark 3
  2595 ES Den Haag
T 070 – 450 0494
F 084 - 836 2759
E info@humanconcern.nl

Zwolle

  Emmawijk 7
  8011 CM Zwolle
T 038 – 711 4018
F 038 – 711 4019
E officezwolle@humanconcern.nl