Facebookpagina Human Concern Twitteraccount Human Concern Youtubekanaal Human Concern Instagramaccount Human Concern Google Plus Human Concern LinkedIn Human Concern
Scroll naar boven

Klachten

Klachten



Klachten

Stichting Human Concern wil het graag weten als cliënten en/of betrokkenen ontevreden zijn over onze aangeboden diensten.

Ben je momenteel in behandeling bij Human Concern?
Dan raden we aan je klacht eerst met degene te bespreken die hiervoor direct verantwoordelijk is, bijvoorbeeld je HC-therapeut of een andere medewerker. Dit is over het algemeen de kortste route om tot een oplossing van je klacht te komen.

Als je een klacht in wil dienen dan kun je deze per email sturen naar: klachtencommissie@humanconcern.nl

Hierna neemt onze klachtenfunctionaris jouw klacht in behandeling en neemt binnen 10 werkdagen contact op. Samen wordt gezocht naar mogelijke oplossingen en verdere afhandeling van de klacht. Mocht dit uiteindelijk niet tot tevredenheid leiden, dan kun je daarna alsnog beslissen om je klacht te laten beoordelen door een onafhankelijke geschillencommissie.
Human Concern heeft zich aangesloten bij Geschillencommissie Zorg Algemeen: https://www.degeschillencommissiezorg.nl/

In de klachtenregeling cliënten lees je meer over onze klachtenprocedure. Klik hier om het klachtenreglement in te zien.

Deel deze pagina

Contactgegevens & Vestigingen

Human Concern

T 020 - 610 6224
F 084 - 836 27 59
E info@humanconcern.nl

Amsterdam

  Baden Powellweg 305 M
  1069 LH Amsterdam
T 020 – 610 6224
F 084 - 836 2759
E info@humanconcern.nl

Bilthoven

  Rembrandtlaan 22-a
  3723 BJ Bilthoven
T 030 - 711 6125
F 084 - 836 2759
E info@humanconcern.nl

Tilburg (nieuwe locatie per oktober 2017)

  Berglandweg 32
  5022JB Tilburg
T 020-6106224
F
E info@humanconcern.nl

Den Haag

  Emmapark 3
  2595 ES Den Haag
T 070 – 450 0494
F 084 - 836 2759
E info@humanconcern.nl

Zwolle

  Emmawijk 7
  8011 CM Zwolle
T 038 – 711 4018
F 038 – 711 4019
E officezwolle@humanconcern.nl