Clientvertrouwenspersoon

Een cliëntvertrouwenspersoon ondersteunt bij het verduidelijken van onvrede en het verwoorden van klachten. Daarnaast helpt de cliëntvertrouwenspersoon bij het verbeteren van de situatie waarover onvrede bestaat.

Het kan gebeuren dat je niet tevreden bent over je behandeling of de zorg die je ontvangt. Dat vinden we belangrijk om te weten, want we gaan graag met je in gesprek om samen tot een oplossing te komen.

Bespreek je onvrede eerst met je behandelaar of begeleider. Vaak kan een open gesprek al veel duidelijkheid geven en leidt het snel tot een passende oplossing.

Cliëntvertouwenspersoon

Lukt het niet om dit gesprek aan te gaan, of kom je er samen niet uit? Dan kun je ondersteuning krijgen van de klachtenfunctionaris of de cliëntvertrouwenspersoon.

De cliëntvertrouwenspersoon helpt je bij het verduidelijken van je onvrede, het verwoorden van een klacht en het zoeken naar mogelijkheden om de situatie te verbeteren. Deze persoon is volledig onafhankelijk en werkt niet voor Human Concern. Je kunt ook contact opnemen met de cliëntvertrouwenspersoon als je ergens mee zit of iets vertrouwelijk wilt bespreken.
Je bereikt de cliëntvertrouwenspersoon via: vertrouwenspersoon@erisietsmisgegaan.nl.

Alles wat je deelt, wordt strikt vertrouwelijk behandeld. Informatie wordt alleen gedeeld met jouw uitdrukkelijke toestemming. De cliëntvertrouwenspersoon heeft geen toegang tot je dossier, tenzij jij daar expliciet toestemming voor geeft.

Type image caption here (optional)